Mersin'deki Akkuyu Nükleer Santrali'nde işçilerin maaşlarını alamadıklarını öne süren İnşaat-Sen, Twitter hesabından yaptıkları paylaşımda işçilerin iş bıraktıklarını açıkladı.
Yapılan açıklamada şöyle denildi:
"YÖNETİM İSTİFA"
"Akkuyu Nükleer Santral işçileri, maaşları ödenmediği için iş bıraktı. İşçiler, haklarını gasp eden ana firma İçtaş'a "Yönetim İstifa" sloganıyla seslendi.
Hiçbir işçinin tek kuruşu patronların cebinde kalmayacak. İnşaat işçisi köle değildir."