Akkuyu Nükleer Santrali'nde sular durulmuyor! Maaşlarını alamayan işçiler isyan etti

İnşaat Emekçileri Sendikası (İnşaat-Sen) Akkuyu Nükleer Santral'inde işçilerin maaşlarını alamadıkları için iş bıraktıklarını duyurdu.

Mersin'deki Akkuyu Nükleer Santrali'nde işçilerin maaşlarını alamadıklarını öne süren İnşaat-Sen, Twitter hesabından yaptıkları paylaşımda işçilerin iş bıraktıklarını açıkladı.

Yapılan açıklamada şöyle denildi:

"YÖNETİM İSTİFA"

"Akkuyu Nükleer Santral işçileri, maaşları ödenmediği için iş bıraktı. İşçiler, haklarını gasp eden ana firma İçtaş'a "Yönetim İstifa" sloganıyla seslendi.

Hiçbir işçinin tek kuruşu patronların cebinde kalmayacak. İnşaat işçisi köle değildir."

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak