Akkuyu'dan sonra o ile de nükleer santral yapılacak!

TBMM'nin açılış töreninde konuşan AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mersin'deki Akkuyu Nükleer Santrali'nden sonra Sinop'a da nükleer santral yapılacağını duyurdu.

Türkiye, Mersin'de yapılan ve çoğu zaman tartışma konusu olan Akkuyu Nükleer Santrali'nin ardından bu kez de ikinci nükleer santral haberini aldı.

"İKİNCİ NÜKLEER SANTRAL SİNOP'TA YAPILACAK"

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM'de açılış töreninde yaptığı konuşmada, "İkinci nükleer santral Sinop'ta yapılacak. Yerli ve yenilenebilir enerji üretimine yaptığımız yatırımlarla, ülkemizin dışa bağımlılığını merhale merhale azaltıyoruz. Nükleer enerji santralleri yüzde 10+10 Akkuyu ve Sinop'tan karşılanacak." ifadelerini kullandı.
 

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak