AKP'li belediye suya yüzde 233 zam yaptı

Yozgat Belediyesi’nin Meclis Toplantısı’nda suyun metreküp fiyatına yüzde yüzde 233,33 zam yapılması kararı alındı.

AKP'li Yozgat Belediyesi, Eylül Ayı Olağan Belediye Meclis Toplantısı'nda Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü tarafından belirlenen ücret tarifesinde değişiklik yapılmasını oyladı. Komisyon tarafından hazırlanan rapor, meclis üyeleri tarafından oylamaya sunuldu ve zam önerisi oy çokluğu ile kabul edildi.
Gazete Duvar'ın haberine göre, bu kararın alınmasıyla birlikte Yozgat'ta su fiyatlarına yüzde 233,33'lük bir zam yapıldı.

0-10 metreküp arası su tüketiminde, suyun metreküp fiyatı 1,80 TL'den 6 TL'ye,
11-20 metreküp arası su tüketiminde, suyun metreküp fiyatı 2,70 TL'den 9 TL'ye,
21 metreküp ve üzeri su tüketiminde, suyun metreküp fiyatı 3,60 TL'den 12 TL'ye yükseltildi.

Güncel Haberleri

Atlas Çağlayan'ın ailesini tehdit davasında karar açıklandı: 4 sanık beraat etti
Haluk Levent'in kardeşi, Şile Belediyesi operasyonunda gözaltına alındı
Meteoroloji açıkladı: Bugün hava nasıl olacak?
NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'