AKP'li Özlem Zengin ve Bülent Turan'dan 'seçim sonrası' için net mesaj: "Sandıktan kim çıkarsa galibi de odur"

AKP'li Özlem Zengin ve Bülent Turan'dan 'seçim sonrası' dikkat çeken mesajlar geldi.

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın seçimlere yönelik tehditvari sözleri ve AKP milletvekili adayı, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun seçimler için 'darbe' demesi çok büyük tepkiye yol açmıştı.

Bugün AKP kanadından gelen farklı açıklamalarda ise bu söylemlerin tam tersi ifadelere yer verildi.

"ÇIKAN TABLOYA HEP BERABER RAZI OLACAĞIZ"

AKP'li Bülent Turan, Türkiye'nin demokrasi geleneğine sahip, seçimleri şeffaf yürüten bir yönetim sergilediğini ifade ederek "Oyların sayımından sonra çıkan tabloya hep beraber razı olacağız" dedi.

AKP Grup Başkanvekili Özlem Zengin ise "Sandıktan kim çıkarsa galibi de odur. Vermek, vermemek diye bir şey yoktur." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’