AKP'li vatandaşın isyanı: Ateist gelsin, adaleti tesis etsin... "Alnı secdeye değiyor diye düşünüyordum, bu düşüncem altüst oldu"

Adana'da AKP'li bir vatandaş, AKP'ye oy verdiği için suçlu hissettiğini ve pişman olduğunu söyledi.

Adana'da sokak röportajında son seçimde AKP'ye ve Erdoğan'a oy verdiğini söyleyen ev hanımı bir vatandaş, Türkiye'nin tarihindeki en zor dönemini yaşadığını söyleyerek "AKP'ye oy verdiğim için bin pişmanım, suçlu hissediyorum" dedi.

"ATEİST GELSİN"

Hükümete yönelik eleştirilerini sıralayan kadın, önemli olanın adaletli olmak olduğunu, buna bağlı olarak bir ateist de yönetime gelebileceğini ifade ederek, dindar birinin yönetime gelmesi konusunda da yanıldığını itiraf etti.

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak