AKP'nin hezimeti sandığa gitmeyen seçmenlerden mi kaynaklandı? Optimar'ın anketinden çıkan sonuç çok şaşırttı

Optimar araştırma şirketi, yerel seçimlerde oy kullanmayan vatandaşların sonucu nasıl etkileyeceğine dair bir anket gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, seçimi kaybetmelerinin en büyük nedenlerinden birini kendi seçmenlerinin sandığa gitmemesine bağlamıştı.

Optimar araştırma şirketi, yerel seçimlerde oy kullanmayan vatandaşların sonucu nasıl etkileyeceğine dair bir anket gerçekleştirdi.

OY KULLANMAYAN SEÇMENLERDE CHP DEDİ

Gerçekleştirilen ankette vatandaşlara “Sandığa gitseydiniz hangi partiye oy verirdiniz?” sorusu soruldu. Buna göre seçmenler %27,9 oranında CHP dedi. CHP’yi %20,9 oranla AKP takip etti.

Anket sonuçlarına göre oy kullanmayan seçmenlerin tercihleri ise şu şekilde sıralandı,

CHP %27,9

AKP %20,9

Zafer Partisi %9,4

YRP %4,8

DEM %2,9

Güncel Haberleri

17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı
Ankara'da sabaha karşı 'NATO' baskınları: 209 kişi gözaltına alındı
İkinci el araç satacaklar dikkat: 6 ay 6 bin kilometre koşulu uzatıldı
Karadeniz’de Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı: Bir mürettebat hayatını kaybetti
Meteoroloji açıkladı: Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı