AKP'nin kalesinde ulaşıma büyük 'zam' değil 'düzenleme'

AKP'nin yönetimindeki Konya Büyükşehir Belediyesi, toplu ulaşım ücretlerine çok büyük bir zam yaptı.

AKP'li Konya Büyükşehir Belediyesi, toplu ulaşım ücretlerine yüzde 90'a yakın zam yaptı. 3 Temmuz pazartesi gününden itibaren geçerli olacak zam, otobüs, tramvay ve minibüslerde uygulanacak.

Buna göre, öğrenci biletleri 2,5 TL'den 4 TL'ye, tam bilet ücretleri ise 4,5 TL'den 8,5 TL'ye yükselecek.

"ANLAYIŞLA KARŞILAYACAKLARINI ÜMİT EDİYORUM"

Başkan Muharrem Karabacak, ulaşım güncellemesiyle ilgili şu bilgileri verdi:

"04 Temmuz 2022 tarihinde almış olduğumuz şehir içi minibüs ücret düzenlemesinin üzerinden 12 ay gibi bir süre geçmiş olup, bu süre zarfında akaryakıt, amortisman ve işletme maliyetlerine gelen artışlar nedeniyle minibüsle ulaşım ücretlerine düzenleme yapma gereği doğmuştur. Alınan kararla minibüs indi- bindi ücretimiz 8,5 TL, mesafesine göre 10-11 TL olarak güncellenmiştir. Alınan karar 3 Temmuz 2023 Pazartesi gününden itibaren uygulamaya başlayacaktır. Yolcularımızın ve vatandaşlarımızın düzenleme kararını anlayışla karşılayacaklarını ümit ediyorum.”

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’