AKP'ye oy vereceğini söyleyen kadın böyle övündü: "Şu an biz doktor beğenmeyip doktor dövüyoruz"

Sokak röportajında AKP'ye oy vereceğini söyleyen bir vatandaş, "25 sene önce doktorlar bizi azarlardı. Şu an biz doktor beğenmeyip doktor dövüyoruz. O rahatlıktayız. Daha bunun ötesi yok." diyerek ilginç bir yorumda bulundu.

Mikrofon Dasın isimli YouTube kanalının yaptığı sokak röportajında dikkat çeken diyaloglar yaşandı. Bir vatandaş doktorlar hakkında "25 sene önce doktorlar bizi azarlardı. Şu an biz doktor beğenmeyip doktor dövüyoruz. O rahatlıktayız. Daha bunun ötesi yok." dedi. 

O anlar sosyal medyada gündem olurken tepkileri de beraberinde getirdi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’