Ankara - Erivan arasında telefon! Erdoğan ve Paşinyan ne konuştu?

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan arasında telefon görüşmesi gerçekleşti.

Cumhurbaşkanlığı'nca yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Ermenistan Başbakanı Paşinyan telefon görüşmesi yaptı. 

Görüşmede, Türkiye ve Ermenistan arasındaki ilişkiler ile bölgesel konuların ele alındığı aktarıldı.

"KALICI BARIŞ VE İSTİKRAR"

Cumhurbaşkanlığı resmi X hesabından yapılan açıklamanın devamı ise şöyle:

"Görüşmede ayrıca, iki lider bölgede kalıcı barış ve istikrarın tesisinin bölge ülkelerinin tamamının kalkınma ve refahına katkıda bulunacağını vurgulamış ve bu yönde diplomatik çabalara devam edeceklerini ifade etmişlerdir."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’