Ankara Valiliği ormanlık alanlara girişi yasakladı

Ankara Valiliği orman yangınlarını gerekçe göstererek ormanlık alanlara girişi yasakladı.

Ankara Valiliği orman yangınlarının önlenmesi amacıyla, bazı piknik ve mesire alanları dışında ormanlık alanlara girişlerin 30 Eylül’e kadar yasaklandığını duyurdu.

Güncel Haberleri

AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
Cüneyt Özdemir ile iş insanı Nevzat Aydın arasında küfürlü tartışma
Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı
Uzmanından hayati uyarı: Kene yapıştığında bu hataları sakın yapmayın!