Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, adliyeye sevk edildi

Hakem Halil Umut Meler'e yumruklu saldırıda bulunan Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, adliyeye sevk edildi.

Ankaragücü - Rizespor maçının ardından hakem Halil Umut Meler'e saldıran ev sahibi takımın başkanı Faruk Koca adliyeye sevk edildi.

NTV'nin haberine göre, hakem Meler'e yumruk attıktan sonra rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan Başkan Faruk Koca tedavisinin ardından taburcu edildi.

Koca, olay sırasında Meler'e tekme atan iki kişiyle birlikte adliyeye sevk edildi.

Güncel Haberleri

İlaç Stoklayıp Yurt Dışına Satmışlar
Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
Ankara'da IŞİD operasyonunda çatışma: 1 kişi öldürüldü, 1 kişi yaralı
İBB Yöneticisi Erhan Karaal'ın kaçırılması soruşturmasında 3 gözaltı daha