Araç sahipleri dikkat! Zorunlu uygulama başladı, ağır cezası var

İstanbul’da ticari araçlar için kış lastiği zorunluluğu başladı. Kış lastiği takmamanın cezası ise ağır...

Zorunlu olduğu halde araçlarına kış lastiği taktırmayan işletmelere 2023 yılı için 2 bin 568 lira ceza uygulanacak. Kış lastiği taktırmama cezası, yeniden değerleme oranıyla 1 Ocak 2024 tarihinden itibaren 4 bin 69 TL olacak.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının düzenlemeleri kapsamında, 1 Aralık-1 Nisan döneminde, tüm ticari araçlar için kış lastiği kullanma zorunluluğu bulunuyor.

Özel otomobiller için ise yasal zorunluluk olmamasına karşın kış lastiğinin kullanılması öneriliyor.

Güncel Haberleri

GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu
İlaç Stoklayıp Yurt Dışına Satmışlar
Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu