Artık 200 TL'lik değil 100 TL'lik mazot alan Konyalı vatandaşın sitemi: "AKP'ye oy verdik ama boyumuzun boynunu aldık yine..."

Bugüne kadar hep 200 TL'lik mazot aldığını söyleyen vatandaş artık 100 TL'lik mazot aldığını belirterek hükümete tepki gösterdi.

Konya’da 100 liralık mazot alan AKP'li vatandaş oy verdiği iktidar partisine sitem etti.

Merhabahaber gazetesinin sokak röportajında konuşan ve fiyat artışları ile peş peşe gelen zamların kendisini etkilediğini söyleyen vatandaş, AKP'ye oy verdiğini açıkça söyledi.

Mazot fiyatından dert yanan AKP'li vatandaş "AKP'ye oy verdik ama boyumuzun boynunu aldık yine..." diyerek kendisine söyledi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’