Aziz Yıldırım'dan yeni stadyum projesi

Fenerbahçe'nin başkan adaylarından Aziz Yıldırım, Ülker Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nun 60 bin kapasiteye yükselteceğini açıklamış ve herkesi heyecanlandırmıştı. Aziz Yıldırım, 60 bin kişilik yeni Ülker Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nun planını tanıttı.

Fenerbahçe'de başkanlık için geri sayım sürerken Ali Koç ve Aziz Yıldırım'dan üst üste vaatler gelmeye devam ediyor.

Aziz Yıldırım geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada, stadyum kapasitenin yetersiz olduğunu vurgulamış ve acilen yenilemeye gidilmesi gerektiğini söylemişti. Aziz Yıldırım bu açıklamasının ardından stadyumun 60 binlik yeni görünüşünün nasıl olacağına dair planını ve görselleri tanıttı.

Aziz Yıldırım, stadyumun yeni görünümüne kavuşma çalışmalarına hemen başlayacaklarını ve iki sene içinde de yapımın biteceğini söyledi. Yıldırım ayrıca, ''Stadyumda daha iyi bir atmosfer oluşması için kale arkasında koltukları sökeceğiz. Kadıköy'de yeniden eski havayı yakalayacağız ve 'Burası Kadıköy burdan çıkılmaz diyeceğiz' ifadelerini kullandı.

İşte Aziz Yıldırım'ın planladığı 60 bin kişilik yeni Ülker Şükrü Saracoğlu Stadyumu:

Güncel Haberleri

İkinci el araç satacaklar dikkat: 6 ay 6 bin kilometre koşulu uzatıldı
Karadeniz’de Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı: Bir mürettebat hayatını kaybetti
Meteoroloji açıkladı: Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı
İYİ Partili Kocamaz'ın ifadesi ortaya çıktı: 'Parolayı söyledi'
Meteoroloji saat verdi: 5 il için kuvvetli yağış uyarısı