Bakan Işıkhan'dan memur ve emekli maaşlarıyla ilgili kritik açıklama! En düşük maaş ne kadar olacak?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, memur ve emekli maaşları ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

TRT Haber'in aktardığı bilgilere göre, memur maaşlarına dikkati çeken Bakan Işıkhan, emekli maaşlarına yönelik çalışmaların sürdüğünün altını çizdi.

"EN DÜŞÜK MEMUR MAAŞI 33 BİN LİRA SEVİYELERİNE ÇIKACAKTIR"

Işıkhan, "Memur ve memur emeklilerimiz için enflasyon hedeflemelerine göre Ocak 2024’te yapılacak artış yaklaşık yüzde 50'ye yaklaşacaktır. En düşük devlet memuru maaşı 22 bin 17 liradan yaklaşık olarak 33 bin lira seviyelerine çıkacaktır" dedi.

"EMEKLİYİ, İŞÇİYİ, MEMURU ENFLASYONA EZDİRMEDİK"

Emekli maaşıyla ilgili de Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın verdiği talimat doğrultusunda çalışmaların sürdüğünü ifade eden Işıkhan, "Çalışma tamamlandığında Cumhurbaşkanımıza sunulacaktır. İktidarımız boyunca emeklilerimizi, işçilerimizi, memurlarımızı enflasyona ezdirmedik. Bundan sonra da aynı anlayışla devam edeceğiz." diye konuştu.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’