Bakan Koca, Binali Yıldırım'ın sağlık durumu hakkında bilgi verdi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bir damarının tıkalı olması nedeniyle anjiyo olan ve stent takılan AKP Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın sağlık durumu hakkında bilgi verdi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bir damarının tıkalı olması nedeniyle anjiyo olan ve stent takılan AKP Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın sağlık durumunun iyi olduğunu duyurdu.

Yıldırım, bayram tatili için gittiği memleketi Erzincan'dan İstanbul'a döndüğünde rutin kontrol için gittiği hastanede bir damarının tıkalı olmasının tespiti neticesinde anjiyo oldu. Kapalı damarı açılan Yıldırım'a stent takıldı.

Konuya ilişkin açıklama yapan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Yıldırım'ın önemli bir sağlık sorunu olmadığını ifade etti. Koca, “Sayın Binali Yıldırım'ın sağlık durumu hakkında bazı basın organlarında yer alan haberlerle ilgili açıklama ihtiyacı doğmuştur. Kendisinin rutin sağlık kontrolleri en son dün itibariyle tamamlanmıştır. Sayın Yıldırım'ın önemli bir sağlık sorunu bulunmamaktadır. Kendisine nice sağlıklı günler dilerim” diye yazdı.

Güncel Haberleri

Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı
Uzmanından hayati uyarı: Kene yapıştığında bu hataları sakın yapmayın!
Ankara'da süt skandalı: 9 ton bozuk süt ve süt ürünü ele geçirildi
Yeğeni, Kadir İnanır'ın son günlerini anlattı: 'Çok yorulmuş, çok yıpranmıştı'