Bakan Koca'dan Hatay için şebeke suyu uyarısı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Hatay'da alınan numunelerin analiz sonuçları, şebeke suyunun içilmemesi gerektiğini göstermektedir" dedi.

Bakan Koca, gündemdeki konulara dair açıklamalar yaptı.

İşte açıklamalarından önemli satırbaşları:

ANTAKYA'DAKİ ÖZEL HASTANEDE ÖLÜME TERK EDİLEN HASTALAR

- Bu ve benzeri iddialarla ilgili gerekli soruşturmaları başlatmış bulunuyoruz.

TAHLİYE EDİLEN HASTANELER

- Beylikdüzü ve Eyüp devlet hastaneleri, kendi hizmet binasına kavuşana kadar İstanbul (Çapa) Tıp Fakültesi'nin kullanımına açılacaktır.

- Taksim ile Samatya'daki İstanbul Eğitim ve Araştırma hastaneleri, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi'nin kullanımına açılacak.

Hatay'da alınan numunelerin analiz sonuçları, şebeke suyunun içilmemesi gerektiğini göstermektedir.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’