Bakan Koca'dan ‘öncelikli hasta’ açıklaması

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, yabancı uyruklu hastaların "öncelikli hasta" muamelesi gördüğüne ilişkin iddialarına yanıt verdi.

Sağlık Bakanı Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yabancı uyruklu hastaların “öncelikli hasta” muamelesi gördüğüne ilişkin iddiaların zaman zaman sosyal medyada yer aldığını aktardı.

Koca, şunları kaydetti:

Poliklinik hizmetlerimizde öncelik durumu yönetmelikle belirlenmiştir ve birinci sırada acil vakalar gelmektedir.

Haberlerde kullanılan ve 5 yıl öncesine ait olduğu tespit edilen görselde adı geçen hastaya ‘öncelik’ tanınmasına neden olan durum, iddia edildiği gibi uyruğu değil, polikliniğe acilden sevk edilmiş olmasıdır. Fotoğrafı belli maksatlarla paylaşanlara geçmiş olsun.

Güncel Haberleri

Denizden büyü malzemeleri çıkardı, büyücüler peşine düştü
AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
Cüneyt Özdemir ile iş insanı Nevzat Aydın arasında küfürlü tartışma
Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı