Bakan Varank yoksulluğu kabul etti: "Sık telefon değiştirmeye ihtiyacımız yok"

Bakan Varank, "Zengin bir ülke değiliz, milli gelir karşılaştırmalarına baktığınızda sık telefon değiştirmeye ihtiyacımız yok" dedi.

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Kağıthane’de, “yenilenmiş” teknolojik ürün satışı yapan özel bir firmanın “yenileme” merkezi açılışında konuştu.

Yoksulluğu itiraf eden Varank, ikinci el telefon piyasasının ‘önemine’ dikkat çekti. Vatandaşın artık sıfır telefon alamadığını kabul eden Varank, ikinci el yenileme merkezleri hakkında şunları söyledi:

“ZENGİN BİR ÜLKE DEĞİLİZ”

Biz bu kadar zengin bir ülke değiliz, milli gelir karşılaştırmalarına baktığınızda bu kadar sık telefon değiştirmek aslında Türkiye’nin ihtiyacı olan bir şey değil. Bu manada ikinci el yenilenebilir telefon piyasası, vatandaşlarımıza yeni bir alternatifi de, bir yeni imkanı da getirmiş oluyor.”

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak