Bakan Yerlikaya'dan olaylı Trabzonspor-Fenerbahçe maçı sonrası açıklama

Bakan Yerlikaya, Trabzonspor-Fenerbahçe maçında çıkan olaylarla ilgili 12 kişinin gözaltına alındığını duyurdu.

Trendyol Süper Lig’in 30 hafta maçında Fenerbahçe, deplasmanda Trabzonspor ile karşılaştı.

Fenerbahçe’nin 2-0 öne geçtiği maçta, Trabzonspor durumu 2-2’ye getirse de Sarı lacivertliler nöbetçi golcüsü Batshuayi ile karşılaşmayı 3-2 kazandı.

Maç bitimi Trabzonspor taraftarı sahaya girdi ve Fenerbahçeli oyunculara saldırdı.

Karşılaşma sonrası meydana gelen olaylarla ilgili İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan açıklama geldi.

İlk belirlemelere göre 12 kişinin gözaltına alındığını açıklandı.

Yerlikaya, sahaya giren şahıslardan birinde PassoLig olmadığını ve stada bu şekilde giriş yaptığının tespit edildiğini de belirtti.

Güncel Haberleri

Sanatçı Kadir İnanır ve Soner Arıca'nın acı günü
Sıcak hava dalgası Avrupa'yı felç etti: Fransa'da can kayıpları var, İngiltere ve İtalya'da kırmızı alarm!
Akaryakıt sektöründeki 10 şirkete kayyım atandı
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan'dan 'Türkiye Fay Haritası' yorumu: 'Bir yerde belli büyüklükte bir deprem olmuş ise...'
17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı