Binali Yıldırım ameliyat oldu! Erdoğan'ın ricasıyla ameliyatı o doktor yaptı

Azerbaycan'da geçirdiği trafik kazası sonrası Türkiye'ye getirilen AKP Genel Başkanvekili Binali Yıldırım ameliyat oldu.

Azerbaycan'da trafik kazası geçiren AKP Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın ilk tedavisi Azerbaycan'da yapılmış ve İstanbul'daki Başakşehir Çam Sakura Hastanesi'ne getirilmişti. 

Kaza sonrası kafasında doku kaybı olduğu tespit edilen Binali Yıldırım için ameliyat kararı alındı.

AMELİYATI PROF. DR. ÖZKAN YAPTI

Sabah'ta yer alan habere göre; kritik ameliyatı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ricası üzerine Antalya'dan İstanbul'a gelen Türkiye'nin ve dünyanın sayılı bilim adamlarından Prof. Dr. Ömer Özkan yaptı.

Türkiye'deki ilk yüz naklini yapan doktor olan Özkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Sağlık Bakanı Prof. Dr. Fahrettin Koca'ya operasyonla ilgili bilgi verdi.

BAKAN KOCA'DAN AÇIKLAMA

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada "Azerbaycan’da trafik kazası geçiren Sn. Binali Yıldırım, bugün, Başakşehir Çam ve Sakura Hastanesine geldi. Saçlı derideki doku kaybı sebebiyle, doku nakli ameliyatı başarılı şekilde yapıldı. Süreçte yanındaydım. Cumhurbaşkanımızla kendisini ziyaret ettik. Sizlere selamları var" ifadelerine yer verdi.

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak