Kanal Mavi’nin yaptığı röportajda asgari ücretle ilgili geçen diyaloglar dikkatleri çekti.
Bir vatandaş muhabirin asgari ücretle ilgili yönelttiği soruya “asgari ücretin açıklanması önemli değil önemli olan alım gücünün artırılması” diyerek cevap verdi.
"+SORUMLUSU HÜKÜMET Mİ? -BEN MİYİM?"
O sırada bir kişi röportaja dahil oldu ve aralarında dikkat çeken şu diyalog gerçekleşti:
+Siz ev sahibi misiniz kiracı mı?
-Ev sahibiyim.
+Evinizin değeri 50 bindi şimdi 150 bin oldu bunu niye konuşmuyorsunuz?
-Evin maliyeti 70 bindi şimdi 750 bin oldu.
+Sorumlusu hükümet mi yani?
-Sorumlusu kim peki, ben miyim?