Burdur’da, 65 yaş üstü vatandaşlara ücretsiz ulaşım uygulaması kaldırıldı.
Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, yurt genelinde 65 yaş üstü vatandaşların toplu ulaşımda ücretsiz binişlerin kaldırılması kararının Burdur Belediyesi'nden kaynaklandığına ilişkin iddiaları da yalanladı.
"BELEDİYE'DEN KAYNAKLANMIYOR"
Ercengiz, konunun öncelikle belediyeyle ilgisi olmadığını ve herhangi bir karar alınmadığını belirtti. Kararın özel halk otobüslerinin kendi ticari faaliyetlerinin devamı gereği alındığını ifade eden Ercengiz, konunun muhatabının Özel Halk Otobüsleri Federasyonu ile Ulaştırma Bakanlığı olduğunu vurguladı.