Bir ilde daha 65 yaş üstü vatandaşlara ücretsiz ulaşım kaldırıldı

65 yaş üstü vatandaşlara kötü haberler peş peşe gelmeye devam ediyor. Bir ilde daha ücretsiz ulaşım uygulaması kaldırıldı.

Burdur’da, 65 yaş üstü vatandaşlara ücretsiz ulaşım uygulaması kaldırıldı.

Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, yurt genelinde 65 yaş üstü vatandaşların toplu ulaşımda ücretsiz binişlerin kaldırılması kararının Burdur Belediyesi'nden kaynaklandığına ilişkin iddiaları da yalanladı.

"BELEDİYE'DEN KAYNAKLANMIYOR"

Ercengiz, konunun öncelikle belediyeyle ilgisi olmadığını ve herhangi bir karar alınmadığını belirtti. Kararın özel halk otobüslerinin kendi ticari faaliyetlerinin devamı gereği alındığını ifade eden Ercengiz, konunun muhatabının Özel Halk Otobüsleri Federasyonu ile Ulaştırma Bakanlığı olduğunu vurguladı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’