Kahramanmaraş-Gaziantep yolu üzerindeki ıssız alanda bulunan bir tarlaya, milyonlarca TL harcanarak camii yapıldı.
Ancak caminin yapıldığı alanda ne yol var ne ev ne de insan. Hal böyle olunca görüntülerin paylaşıldığı sosyal medyada duruma tepki yağdı. Öte yandan birçok kullanıcı ise bu durumu ironik bir şekilde eleştirdi.
İşte tarlanın ortasına yapılan cami ve sosyal medyadan gelen espriyle karışık eleştiriler...