BTP'li Hüseyin Baş'tan "sabahın köründe" paylaşım! Saat uygulamasına böyle tepki gösterdi

BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş, sabah erken saatlerde attığı tivit ile saat uygulamasını eleştirdi.

AKP'nin enerji tasarrufu iddiasıyla sabitlediği saat uygulaması vatandaşı isyan ettirmeye devam ederken, bir paylaşım da BTP'li Hüseyin Baş'tan geldi. Hükümetin saat uygulamasını eleştiren Baş şöyle dedi:

"BU KARANLIKTAN KURTULMANIN TEK YOLU AMPULÜ SÖNDÜRMEK"

"İnsanlar hava aydınlanmadan işe, çocuklar karanlıkta okula gitmekte. Görünen o ki bu karanlıktan kurtulmanın tek yolu da ampülü söndürmek."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’