Bursa'da ÖSO bayrağı ile fotoğraf çeken Suriyeli mültecilere vatandaşlar tepki gösterdi.
"Burası Türkiye" diyen vatandaşlar, bayrak açmaya kalkışan Suriyelilere tepki gösterirken, o anlar videoya da kaydedildi.
Suriye değil, ÖSO bayrağı açmaya çalışan şahıslara vatandaş, "Ben 2 ay sonra askerim. Bunları korumak istemiyorum kardeşim" diyerek tepki gösterdi. O anlar sosyal medyada gündem oldu.