Çavuşoğlu'ndan Nebati'ye gönderme: Gözlerinde ışıltı varsa...

TBMM Genel Kurulu'nda konuşan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Bütçemiz bittiği zaman sayın Maliye Bakanımıza gidiyoruz, gözlerine bakıyoruz. Gözlerinde ışıltı varsa talebimizi iletiyoruz" dedi.

TBMM Genel Kurulu'nda bugün Hazine ve Maliye Bakanlığı ile Dışişleri Bakanlığı'nın bütçeleri görüşülüyor.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Genel Kurul'da bakanlığının bütçesi üzerine yaptığı konuşma sırasında Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati’ye dönerek, “Bütçemiz bittiğinde sayın Maliye Bakanımıza gidiyoruz. Gözlerine bakıyoruz. Gözlerinde ışıltı varsa talebimizi iletiyoruz. Gözlerinde ışıltı yoksa sayın bakanımız bugün gidelim yarın gelelim diyoruz.” ifadelerini kullandı.

Çavuşoğlu, şöyle konuştu:

“Kısıtlı kaynaklarımızı mütevazi bütçemizi en etkin şekilde kullanmaya gayret ediyoruz. Bütçemiz bittiğinde sayın maliye bakanımıza gidiyoruz. Gözlerine bakıyoruz. Gözlerinde ışıltı varsa talebimizi iletiyoruz. Gözlerinde ışıltı yoksa sayın bakanımız bugün gidelim yarın gelelim diyoruz. Sağ olsun ne zaman ihtiyacımız olsa veriyorlar kendisine çok teşekkür ediyorum.”

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’