İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstiklal Caddesi'ndeki terör saldırısının ardından ABD'yi işaret ederek "taziyesini kabul etmiyoruz, müttefikliğimiz tartışmalıdır" demişti.
Soylu'nun açıklamalarının ardından DP'li Cemal Enginyurt'tan dikkat çeken bir paylaşım geldi. Enginyurt şöyle dedi:
"WASHINGTON BÜYÜKELÇİSİNİ GERİ ÇAĞIR, ANKARA BÜYÜKELÇİSİNİ YOLLA"
"Süleyman Soylu "ABD Büyükelçiliği'nin taziyesini kabul etmiyoruz.Müttefikliğimiz tartışılmalıdır" demiş.
Süleyman abi! Muhteşemsin(!)
Hazır elin değmişken,
Washington Büyükelçisini de geri çağırsan diyorum.
Hatta, ABD Ankara Büyükelçisini de yollasan tadından yenmez."