Covid-19'dan 20 kat daha ölümcül! Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'dan X hastalığına ilişkin açıklama

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından X hastalığına ilişkin açıklamalarda bulundu.

Dünya Sağlık Örgütü Genel Direktörü Tedros Ghebreyesus yaptığı açıklamada, Covid-19'dan 20 kat daha ölümcül olduğu iddia edilen X hastalığına ilişkin açıklamalarda bulunmuştu.

Ghebreyesus, X hastalığına karşı hazırlıklı olmanın önemini vurgulayarak, ülkelerin bu ortak düşmanı ele almak üzere bu mayıs ayına kadar bir pandemi anlaşmasına varmalarını umduğunu ifade etmişti.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından X hastalığına ilişkin açıklama yaptı.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca açıklamasında "Farzımuhal Hastalık. DSÖ’nün verdiği isimle X hastalığı. Gerçek hayatta karşılığı yok. İleride bir gün bir salgın yaşanacak olursa, ona hazırlıksız yakalanmamak için yapılan çalışmalarda teorik anlamda geçiyor. Siz rahat olun. Ve kendinizi soğuk algınlığından koruyun." dedi.

Güncel Haberleri

Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
Ankara'da IŞİD operasyonunda çatışma: 1 kişi öldürüldü, 1 kişi yaralı
İBB Yöneticisi Erhan Karaal'ın kaçırılması soruşturmasında 3 gözaltı daha
YKS'yi yapay zekaya çözdürdüler : Toplam 11 yanlış yaptı, matematikte zorlandı