Defne Belediye Başkanı İbrahim Güzel'den çadır isyanı: "Bir çadır gönderemediniz, beni de Silivri'ye atın, artık yeter!"

Hatay'da depremin vurduğu yerlerden Defne'nin Belediye Başkanı İbrahim Güzel bir kez daha çadır için isyan etti.

Kahramanmaraş depreminin yıkıma uğrattığı Hatay'ın Defne ilçesinde yetkililere çadır talebi devam ediyor. Son olarak Halk TV'ye katılan Defne Belediye Başkanı İbrahim Güzel bir kez daha bu ihtiyacı dile getirdi. Dile getirirken de isyan etti.

"MUHATABI KİMSE ÜSTÜNE ALINSIN"

Başkan Güzel, "Duyun artık ya. Vallahi yeter. Bir çadır gönderemediniz. Bunun muhatabı kimse üstüne alınsın. Beni de Silivri'ye atın. Artık yeter." diyerek tepki gösterdi.
 

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’