Delillerin yok edilmesi söz konusu olur mu? Bozdağ: Kimin kusuru varsa hepsi yargıda hesabını verecek

Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, depremler sonrası başlatılan soruşturmalarla ilgili konuştu. Bozdağ, "Kimin kusuru varsa, ihmali varsa hepsi yargıda hesabını verecek." dedi.

Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, iktidara yakınlığıyla bilinen Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi'ye açıklamalarda bulundu; "Delillerin yok edilmesi söz konusu olur mu?" sorusuna şu yanıtı verdi:

"Olur mu? Delillerin yok edilmesi, karartılması kesinlikle söz konusu değil. Buna müsaade etmeyiz. Bilirkişilerin büyük bir kısmı bölge dışında. Hani bilirkişi bazen tanıdık falan diye iddialar ortaya atanlar olabilir.

Bölgedeki bilirkişilerin çoğu depreme maruz kaldığı için daha ziyade dışarıdan gelen bilirkişiler numune alıyorlar, örnek alıyorlar, inceleme yapıyorlar. Kimin kusuru varsa, ihmali varsa hepsi yargıda hesabını verecek. Yargı millet adına onlardan hesap soracak. Ucu kime dokunursa dokunsun yargı gerekeni yapacaktır."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’