Deprem bölgesindeki askeri birliklerin durumu hakkında bilgi veren Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar 3 şehit olduğunu açıkladı.
Akar, "Silahlı Kuvvetler olarak hasar ve zayiat belirleme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Maalesef 3 şehidimiz, yaralılarımız var. Birliklerimizde tekrar yoklamaları alıyoruz" ifadelerini kullandı.