Dere yatağına alt geçit yapan AKP'li Şanlıurfa Belediyesi: "65 yıldır görülmeyen bir afet geçirdik"

Dere yatağına köprü yapan AKP'li Şanlıurfa Belediyesi, sel nedeniyle sorumluluğu kendinde değil tarihte gördü. Belediye, "65 yıldır görülmeyen bir afet geçirdik" dedi.

Deprem bölgesi Şanlıurfa ve Adıyaman bu kez de sele teslim oldu. Afet nedeniyle 14 yurttaş yaşamını yitirdi.

AKP'li Şanlıurfa Belediyesi, dere yatağına yapılan yapılar nedeniyle eleştiriliyordu. Belediye'den skandal bir paylaşım geldi.

"YAKIN GEÇİŞİMİZDE YAŞANAN EN BÜYÜK SEL FELAKETİ İLE KARŞI KARŞIYAYIZ"

Şanlıurfa Belediyesi'nin paylaşımı şöyle:

"Yakın geçmişimizde yaşanan en büyük #selfelaketi ile karşı karşıyayız. Metrekareye yağan 170 kilogram yağışla birlikte 65 yıldır görülmeyen bir afet geçirdik. Yaralarımızı saracak, mümkün olan en kısa sürede ayağa kalkacağız. Geçmiş olsun #Şanlıurfa."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’