Diyanet İşleri Başkanı Erbaş: "Vatandaşlarımız camilerde kalabilirler"

Diyanet İşleri Başkanı Erbaş deprem bölgesinde yaşayan ve evlerine giremeyen vatandaşlar için yaptığı açıklamada, "Vatandaşlarımız uygun camilerde diledikleri kadar kalabilirler" dedi.

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, deprem bölgesinde evlerine giremeyen vatandaşlar için açıklama yaptı.

Erbaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Deprem bölgesinde evlerine giremeyen tüm vatandaşlarımız, arzu etmeleri halinde il müftülüklerimiz ve din görevlilerimizin rehberliğinde uygun olan camilerimizde diledikleri kadar kalabilirler” dedi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’