Diyanet İşleri Başkanlığı duyurdu: Sözleşmeli personel alımı başlıyor!

Yeni personel alımı gerçekleştirecek olan Diyanet İşleri Başkanlığı, bir ilan yayınlayarak personel alımına ilişkin bilgi verdi. İşte Diyanet İşleri Başkanlığı personel alım ilanı…

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan duyuruda "Diyanet İşleri Başkanlığımız Taşra Teşkilatında münhal bulunan 4/B sözleşmeli pozisyonlarda istihdam edilmek amacıyla 2022 yılı Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) B grubu puan sırası esas alınarak ilan edilen boş pozisyonların üç katı kadar aday arasından Başkanlıkça yapılacak sözlü sınav sonucuna göre Diyanet Akademisine aday din görevlisi (Kur’an kursu öğreticisi, imam-hatip ve müezzin-kayyım) alımı yapılacaktır." denildi.

​Duyuruya ulaşmak için aşağıdaki PDF dosyasını TIKLAYINIZ.​

Güncel Haberleri

Meteoroloji açıkladı: Bugün hava nasıl olacak?
NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'
Venezuela'da 39 Saniye Arayla 7.5 ve 7.2 Şiddetinde Deprem
GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor