Düzce depreminin ardından vatandaşlar sokağa indi

Düzce'de meydana gelen 5.9 büyüklüğündeki depremin ardından endişe duyan bazı vatandaşlar sokağa indi. Ancak herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması derin bir nefes aldırttı.

Düzce'de meydana gelen 5.9 büyüklüğündeki depremin ardından panik yapan bazı vatandaşlar soluğu sokakta aldı.

Artçı depremlerin korkusuyla sokağa inen vatandaşlar bir süre sokakta bekledikten sonra evlerine döndü. Bazı vatandaşlar ise geceyi dışarıda geçireceklerini aktardı.

Depremde şimdiye kadar can ve mal kaybı yaşanmadığına ilişkin bilgilerin aktarılması ise derin bir nefes aldırttı.

Öte yandan depremin ardından saha çalışmaları ise devam ediyor.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’