Düzce depremiyle ilgili Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'dan açıklama... Yaralılar var!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Düzce'de meydana gelen depremin ardından açıklamada bulunarak yaralı vatandaşların olduğunu duyurdu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Düzce'de meydana gelen 6.0 büyüklüğündeki depremin ardından Twitter'dan paylaşımda bulundu.

Bakan Koca depremde yaralılar olduğunu şu sözlerle duyurdu:

"22 YARALIMIZ VAR, 1'İNİN DURUMU YÜKSEKTEN ATLAMA SEBEBİYLE AĞIR"

"04.08’de Düzce Gölyaka’da meydana gelen 5,9 büyüklüğündeki depremde şu anki durum: Düzce’de 22 yaralımız var, 1’inin durumu yüksekten atlama sebebiyle ağır. Şehre gerekli ambulans ve UMKE timi görevlendirmeleri yapılmıştır. Yeni bilgileri paylaşacağız. Geçmiş olsun."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’