İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Twitter hesabından yeni bir paylaşımda bulundu.
İmamoğlu, "İstanbul’da uzun yıllar işgallere göz yumuldu. Kamuya yani millete ait alanları, birileri kazanç kapısına çevirdi. 3 yıldır İstanbullunun malını İstanbulluya geri vermek için çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.