Ekrem İmamoğlu: "3 yıldır İstanbullunun malını İstanbulluya geri vermek için çalışıyoruz"

Uzun yıllar boyu İstanbul'da 'işgale göz yumulduğunu' söyleyen İBB Başkanı İmamoğlu, "3 yıldır İstanbullunun malını İstanbulluya geri vermek için çalışıyoruz" dedi.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Twitter hesabından yeni bir paylaşımda bulundu.

İmamoğlu, "İstanbul’da uzun yıllar işgallere göz yumuldu. Kamuya yani millete ait alanları, birileri kazanç kapısına çevirdi. 3 yıldır İstanbullunun malını İstanbulluya geri vermek için çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak