Ekrem İmamoğlu: Bize Kaybedenler Kulübü diyorlardı, o iş 2019’da bitti!

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, "Yani bize 'Kaybedenler Kulübü' diyorlardı, artık 'Kazananlar Kulübüyüz' biz. Milletçe kazanacağız. O işi biz 2019'da bitirdik" dedi.

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğluSinop'un Erfelek ilçesinde katıldığı programda, 14 Mayıs'ta yapılacak seçimlere ilişkin açıklamalarda bulundu. 

İmamoğlu şu ifadeleri kullandı: 

"O'nu 14 Mayıs'ta yollayacağız.

Memleket tam da bugün, 31 Mart'ı 1 Nisan'a bağladığı gece; yapılan hukuksuzluklara 2019'da 'dur' dedi. Başta hile yapmaya kalktılar, milletimiz onlara büyük bir tokat attı. Yani bize 'Kaybedenler Kulübü' diyorlardı, artık 'Kazananlar Kulübüyüz' biz. Milletçe kazanacağız. O işi biz 2019'da bitirdik. Akıllarını başlarından milletçe aldık, almaya da devam edeceğiz."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’