Ekrem İmamoğlu'ndan metrobüs duyurusu

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, bugün 12 metrobüsün daha İstanbulluların hizmetine girdiğini duyurdu.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal medya bir video paylaşımında bulundu. İmamoğlu, 12 metrobüsün daha alındığını duyurdu.

Ekrem İmamoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Bugün 12 metrobüs daha İstanbulluların hizmetine girdi. Yeni, yüksek yolcu kapasiteli, güçlü ve konforlu metrobüs sayısı 242 oldu" ifadelerini kullandı. 

Güncel Haberleri

GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu
İlaç Stoklayıp Yurt Dışına Satmışlar
Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu