Erdoğan "giderlerse gitsinler" demişti! Bakan Koca, son 2 yılda kaç doktorun istifa ettiğini açıkladı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 1 Ocak 2020’den 2022’ye kadar 13.557 hekimin istifa ettiğini açıkladı.

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın doktorlar için "Varsın gidiyorlarsa gitsinler.” sözleri uzun süre gündemde tartışma konusu olurken, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca istifa eden doktor sayısını açıkladı.

Bakan Koca, 1 Ocak 2020’den 2022’ye kadar 13 bin 557 hekimin istifa ettiğini açıkladı.

"GÜNLÜK 400 HEKİM İSTİFA EDİYOR"

CHP Balıkesir Milletvekili Fikret Şahin, katıldığı bir televizyon yayınında 13 bin 557 hekimin kamudan istifa ettiğini aktardı. Sayıyı Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’dan aldığını ifade eden CHP'li Şahin, “Günlük 400 hekim istifa ediyor.” dedi.

Şahin şu ifadeleri kullandı:

”'1 Ocak 2020’den itibaren kaç hekim istifa etti?’ diye sorduk. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da ’35 aylık süreçte 3 bin 557 hekim istifa etmiş. 35 aya böldüğümüzde her ay 400 hekimin istifa ettiği ortaya çıkıyor. Bu hekimlerimizin kaçının yurt dışına gittiğini de TTB verilerinden görebiliriz. 11 ayda 2 bin 417 hekim yurtdışına gitmek için başvuru yaptı. Her ay 220 hekimi yurtdışına kaybediyoruz.’ yanıtını verdi.”

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’