Erdoğan'ı taşıyan otobüsün üzerindeki polisler düşme tehlikesi yaşadı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı taşıyan otobüs ani manevra yapınca, otobüsün üzerindeki polisler düşme tehlikesi atlattı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 3 yıl sonra ilk kez Şanlıurfa'ya adım attı. Erdoğan'ın ziyareti sırasında ise korku dolu anlar yaşandı.

Erdoğan'ın içinde bulunduğu otobüs bir anda manevra yapınca, otobüsün üzerindeki koruma polisleri düşme tehlikesi yaşadı.

Polislerin yaşadığı zor anlar, Erdoğan'ın gelişini çeken bir vatandaş tarafından cep telefonuyla kaydedildi.

İşte yürekleri ağızlara getiren o anlar...

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’