Fatih Altaylı, Kızılay Başkanı Kerem Kınık'a sert çıktı: "Çadır taciri beni Twitter'a şikâyet etmiş"

Gazeteci Fatih Altaylı, Kızılay Başkanı Kerem Kınık'ın kendisini Twitter'a şikâyet ettiğini açıkladı.

Depremde çadır satmasıyla büyük tepki toplayan Kızılay'ın Başkanı Kerem Kınık, Fatih Altaylı'yı Twitter'a şikâyet etti.

"PEKİ BİZ SENİ KİME ŞİKÂYET EDELİM DEPREMZEDE HAKKI YİYEN KEREM EFENDİ"

Gazeteci Fatih Altaylı, o şikâyeti sosyal medya hesabından şu sözlerle duyurdu:

"Çadır taciri ya da ortakları beni Twitter a şikayet etmişler. Twitter da ortada bir suç yok demiş. Peki biz seni kime şikayet edelim depremzede hakkı yiyen Kerem Efendi.  Kadı da senden diye rahatsın belli ki. Gerçekten inançlı olsaydın Allah’ın gazabından korkardın ama nerde…"

"SENDE AR YOKSA BENDE DE UNUTMAK YOK"

Altaylı daha sonra ilgili şikâyet bildiriminin yer aldığı görüntüyü de Twitter hesabından paylaştı. Kınık'ın şikâyet nedeninin Altaylı'nın, hakkında attığı "Kerem Kınık Efendi. Seni unutmadım merak etme. Sende ar yoksa bende de unutmak yok." paylaşımı olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’