Finlandiya'dan "İsveç yoksa biz de yokuz" mesajı

Finlandiya, NATO görüşmelerine dair yaptığı açıklamada "Üçlü görüşmelere ara verilmeli" dedi.

Finlandiya, İsveç ve Türkiye arasında yaşanan gerilime dair açıklama yaptı.

"GÖRÜŞMELERE ARA VERİLMELİ"

Finlandiya Dışişleri Bakanı Pekka Haavisto, "Finlandiya’nın İsveç olmadan NATO sürecinde ilerlemesini gerekli görmüyorum. İsveç-Finlandiya-Türkiye arasındaki NATO görüşmelerine birkaç hafta ara verilmeli" dedi.

Haavisto, ortak başvurunun "ilk seçenek" olmaya devam ettiğini sözlerine ekledi.

Haavisto ayrıca, son yaşanan olayların ardından Finlandiya'nın İsveç olmadan NATO'ya katılmayı düşünmesi gerektiğini söyledi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’