Galatasaray taraftarı Kadıköy'e gidebilecek mi? Valilik kararı duyurdu

İstanbul Valiliği, yaptığı açıklamada, Pazar günü oynanacak Fenerbahçe - Galatasaray derbisiyle ilgili deplasmana gidecek taraftarlar hakkında alınan kararı duyurdu.

Valilik, Pazar günü oynanacak Fenerbahçe - Galatasaray derbisinde 2079 deplasman takım seyircisinin alınmasına karar verildiğini açıkladı. 

yapılan açıklamada şunlar kaydedildi:

"İl Spor Güvenlik Kurulu, Pazar Günü saat 19.00’da Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı’nda oynanacak olan Fenerbahçe – Galatasaray maçına 2079 deplasman takım seyircisinin alınmasına karar vermiştir.

Deplasman takım seyircisi, maçın oynanacağı Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı’na toplu olarak giriş yapabilecektir."

Güncel Haberleri

NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'
Venezuela'da 39 Saniye Arayla 7.5 ve 7.2 Şiddetinde Deprem
GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu