Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'den depremzedeye: 'Her şerde bir hayır vardır'

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in ziyaret ettiği Nurdağı'ndaki bir depremzedeye 'her şerde bir hayır vardır' demesi tepkilere neden oldu.

Kahramanmaraş merkezli depremler Gaziantep'in Nurdağı ilçesini de derinden etkiledi.

İlçeyi ziyaret eden AKP'li Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, depremzedelerle konuştuğu anları sosyal medya hesabından paylaştı.

Paylaşılan diyalogda Şahin'in depremzedeye "Her şerde bir ayır vardır, her zorlukta bir kolaylık vardır, rabbim ne derse o olur" dediği duyuldu.

Şahin'in sözleri sosyal medya kullanıcıları tarafından tepkiyle karşılandı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’