'Giderlerse gitsinler' topluluğundan Erdoğan'a mesaj var! Türkiye'yi terk eden Türk doktorlar Almanya'da buluştu

Yurt dışındaki Türk doktorlar, geleneksel olarak düzenledikleri açık hava buluşmasını bu yıl Hannover kentinde düzenledi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bir süre önce "Giderlerse gitsinler" dediği yüzlerce doktor ve sağlık çalışanı Almanya'da piknikte bir araya geldi.

Türkiye'deki siyasi yönetim ve ekonomik koşullar nedeniyle Almanya başta olmak üzere İsviçre, Avusturya, Kanada ve ABD’ye Türk doktor akını devam ediyor.

GİDERLERSE GİTSİNLER DOKTORLARINDAN FOTOĞRAF

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, “Giderlerse gitsinler” dediği Türk doktorlar, 14 Mayıs seçimlerinden sonra yeni bir rekora imza attı ve sadece 14- 31 Mayıs arasında 144 Türk doktor Almanya’ya gitti.

Türk doktorlar, bu yılki geleneksel buluşmasını Hannover kentinde gerçekleştirdi.

Daha önce çeşitli kentlerde buluşan doktorlar, Kuzey Almanya’daki Hannover pikniğini sosyal medyadan, “Giderlerse, gidenler topluluğu” diye paylaştı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’