Hatay Belediye Başkanı Lütfü Savaş, Hatay'daki vahim tabloyu aktardı

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, "Şu anda 2 binin üzerinde yıkılan binamız var. %2 ya da 3’üne ulaşmış durumdayız." dedi.

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada belediye binalarının artık olmadığını, iletişim probleminin hâlâ büyük problem olduğunu açıkladı.

"BİRÇOK BİNA GİBİ BELEDİYE BİNAMIZ DA ARTIK YOK"

Savaş şöyle dedi:

“Hatay'da son yüzyılın en büyük felaketini yaşadık. Birçok bina gibi belediye binamız da artık yok. İletişim hala büyük problemimiz. Bu nedenle sosyal mecraları kullanamadık. Hepimize geçmiş olsun. Kayıplarımız var. Çok üzgünüz . Yakınlarını kaybedenlere başsağlığı diliyoruz.”

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’