İletişim Başkanlığı'nın en kötü yaptığı şey ne? Öyle bir cevap verdi ki gülme krizine girdiler...

Oğuzhan Uğuz'un Youtube kanalı Babala TV'de yayınlanan Mezvular Açık Mikrofon: Sosyal Medya Yasası programında İletişim Başkanlığı ile ilgili muhabbet gülme krizine soktu.

Yayıncı Oğuzhan Uğuz'un Youtube kanalı Babala TV'de yayınlanan Mezvular Açık Mikrofon: Sosyal Medya Yasası programı milyonlarca kişi tarafından izlendi. Ünlü gazeteci, televizyoncular ve dijital içerik üreticileri, yayıncıların yer aldığı programda gülüşmelere yol açan bir an yaşandı.

"İLETİŞİM..."

Gazeteci Candaş Tolga Işık, program devam ettiği sırada yanındaki Cüneyt Özdemir, Ece Üner ve İYİ Parti İBB Meclis Üyesi Taylan Yıldız'a dönerek "İletişim Başkanlığı'nın en kötü yaptığı şey ne biliyor musunuz?" diye sordu.

Işık'ın sorusuna İYİ Partili Yıldız, "İletişim" yanıtını verince gazeteciler gülme krizine girdi. 

O anlar kameralara işte böyle yansıdı...

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’