İsrail Başbakanı Netanyahu hastaneye kaldırıldı

İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu, hastaneye kaldırıldı. Başbakanlık Ofisi'nden konu ile ilgili olarak doğrulama gelirken, İsrailli liderin durumunun iyi olduğunu, muayene altında olduğunu açıkladı.

İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu'nun hastaneye kaldırıldığı duyuruldu. İsrail'in Ynet haber sitesinin Netanyahu'nun hastaneye kaldırıldığı yönündeki haberinin ardından açıklama yapan İsrail Başbakanlık Ofisi, haberlerin doğru olduğunu açıkladı.

Reuters'ta yer alan habere göre; İsrail basını, Netanyahu'nun kendisini kötü hissetmesi üzerine hastaneye kaldırıldığını, hastaneye giderken 'bilincinin tamamen yerinde olduğunu' yazdı. Bu haberlerin ardından açıklama yapan Netanyahu'nun ofisi haberleri doğrulayarak Netanyahu'nun Sheba Hastanesi'nde olduğu bilgisini paylaştı. Başbakanlık Ofisi'nin açıklamasında, Netanyahu'nun 'durumunun iyi olduğu ve muayene edildiği' ifade edildi.

The Jerusalem Post gazetesindeki haberde ise; Başbakan Benjamin Netanyahu'nun Sheba Hastanesi'nin acil servisine kaldırıldığını yazdı. Netanyahu’nun Caesarea’daki özel konutundan ‘bilinci tamamen yerinde bir biçimde’ Tel Aviv yakınlarındaki Tel Hashomer’deki hastaneye kaldırıldığı da İsrail basınına yansıdı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’